Scherpste prijs? Bel direct! 020 410 90 90 Na 17.30 uur en zondag óók bereikbaar: 0900 – BELDUSA (0900 - 235 38 72)

DUSA

Limousine Service

Scherpste prijs? Bel direct! 020 410 90 90 Na 18.00 uur en zondag óók bereikbaar: 0900 – BELDUSA (0900 - 235 38 72)

DUSA Limousine Service

FAQ

Frequently Asked Questions

De meest gestelde vragen hebben we voor u hieronder beantwoordt. Natuurlijk kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen als u vragen heeft of meer informatie wenst.

Limousines

Hoe lang zijn jullie limousines en is dit geen probleem in woonwijken?

Onze limousines zijn tussen de 7 en 12 meter lang. Ondanks deze lengte kunnen onze ervaren chauffeurs praktisch alle locaties bereiken.

Hoeveel personen mogen er in een limousine?

Onze limousines zijn goedgekeurd voor het personenvervoer tussen de 8 en 16 passagiers. Een groot deel van ons wagenpark is geschikt voor 16 passagiers waardoor wij zeer grote groepen ludiek kunnen vervoeren.

Mag er in de limousines gerookt worden?

Het is niet toegestaan om in onze limousines te roken. Wij vinden het belangrijk dat het interieur altijd fris ruikt, zodat niemand last zou kunnen hebben van een rookgeur. Indien tijdens een rit roken gewenst is, kan onze chauffeur op verzoek naar een veilige plaats rijden waar dan buiten de limousine gerookt kan worden.

Mogen eigen consumpties gebruikt worden in de limousine?

Om een schoon interieur te kunnen behouden mogen alleen door ons aangeboden en geselecteerde dranken en versnaperingen worden gebruikt. Bij reservering kunnen deze worden besteld en/of via de minibar in de limousine worden aangegeven.

Kan ik ook per pin of credit card aan de chauffeur betalen bij verlenging of extra gebruik mini-bar?

Dit is mogelijk indien u dit vooraf bij boeking meld zodat de benodigde apparatuur dan wordt meegenomen.

Wat zit er allemaal in een limousine?

Al onze limousines zijn uitgerust met alle denkbare luxe zoals; sfeerverlichting, starligth hemel. leren bekleding, radio/CD speler, TV met DVD, bar, getinte ramen, airco etc. Veel van onze limousines zijn daarnaast uitgevoerd met computer games, lasershows, rookmachines, I-pod houder. Vraag hierna indien dit binnen uw wensen valt.

Reservering en betaling

De concurrent is goedkoper moet ik daar boeken?

Zodra u een (betere) offerte ontvangt van een andere aanbieder, is deze vergelijkbaar is m.b.t. service, extra's (discofloor, multi media), kwaliteit, type en bouwjaar van de limousine? Kan het bedrijf u bij defect/schade vervangend vergelijkbaar vervoer aanbieden? Is het bedrijf altijd bereikbaar? U mag deze offerte altijd even aan ons voorleggen. Niet onbelangrijk: Kiest u een bedrijf waar u een goed gevoel bij heeft en mocht dat niet DUSA Limousine Service zijn, dan wensen wij u in ieder geval een fijne rit toe!

Hoe wordt een reservering afgehandeld?

Indien u accoord gaat met de prijsafspraak of offerte, dan wordt er een huurovereenkomst opgemaakt en naar u opgestuurd. Zodra wij deze getekend retour hebben ontvangen evenals de aanbetaling, dan is uw limousine voor u gereserveerd. Hiervan krijgt u een bevestiging.

Hoe en wanneer moet ik betalen voor de reservering?

Indien u uw huurovereenkomst getekend heeft teruggestuurd dient u binnen 7 dagen een aanbetaling via de bank te doen. Dit is 50% van het totaalbedrag van de huurovereenkomst. Het restant dient vervolgens uiterlijk 7 dagen voor aanvang van de rit via de bank bij ons ontvangen te zijn.

Kan ik ook per pin of credit card aan de chauffeur betalen bij verlenging of extra gebruik mini-bar?

Dit is mogelijk indien u dit vooraf bij boeking meld zodat de benodigde apparatuur dan wordt meegenomen.

Kan ik een huurovereenkomst annuleren of de datum verplaatsen?

Het is mogelijk een huurovereenkomst te annuleren of de ritdatum te verplaatsen. Hieraan zijn echter kosten verbonden. De hoogte hiervan hangt af van het aantal dagen/weken voor de ritdatum dat dit plaatsvindt. Zie onze algemene voorwaarden

Service

Is het mogelijk om eigen muziek te draaien of DVD te kijken in de limousine?

Uw chauffeur beschikt over een aantal CD's en DVD's in de limousine, maar uiteraard kunt u uw eigen meegebrachte CD of DVD beluisteren en bekijken. Ook kunt u in veel limousines uw iPod en iPphone eenvoudig op de apparatuur aansluiten.

Is het mogelijk om het aantal uren van het arrangement ter plekke te verlengen?

Indien de limousine niet opeenvolgend is verhuurd, kunt u in overleg met de chauffeur het arrangement verlengen. Extra uren worden per half uur in rekening gebracht en dienen contant te worden voldaan.

Is het mogelijk om extra dranken en versnaperingen te bestellen in de limousine?

Uw chauffeur heeft altijd extra gekoelde dranken en versnaperingen aan boord. Deze kunnen tegen meerprijs worden besteld. In sommige limousine bevindt zich ook een minibar.

Algemeen

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

U kunt onze algemene voorwaarden hier bekijken.